Alma Seahome Starstable

Inlägg taggade med Klubben

Ny klubb!

23 maj, 2018 - 11:34 16 kommentarer

Jag har gått med i en ny klubb! Klubben heter Sweet lions och deras hemsida finns här. Jag gick med igår kväll och alla verkar jätteschyssta. Jag kommer nog att stanna i klubben länge. Idag hade vi en parad kl 18:00 från Firgrove till Steves Gård. Jag tog några bilder.

Sedan lekte vi kurragömma utan hästar i Silvergladebyn. Jag gömde mig i ett träd så ingen hittade mig. Men sen var jag tvungen att logga ut så jag fick avslöja mitt gömställe. Här är en bild på vart jag gömde mig:

Hejdå klubben

22 maj, 2018 - 6:38 Inga kommentarer

Jag har nu bestämt mig för att ta bort min klubb Earth Rangers. Detta för att jag inte har intresset och orken att hålla i en klubb. Klubben har haft ca 10 medlemmar men folk har lämnat så nu är vi två. Det här är inte för att få fler medlemmar till klubben eller något sådant då jag ändå inte kommer ha kvar den. Jag tänker ansöka till någon klubb om jag hittar någon. Kommentera gärna om ni vet någon bra klubb på Fluffy Unicorn servern.